هنر ملیله ظریف یکی از باارزش ترین و با ظرافت ترین هنرهای دستی و مصنوعات می باشد.از این هنر برای تهیه ظروف و وسایل تزیینی به کار میرود.

هنر ملیله سازی دارای سابقه ای بسیار طولانی است که این هنر علاوه بر ظرافت و زیبایی،دارای ارزش بسیاری است.

روش تهیه و تولید این نوع مصنوعات به صورت ذوب یکی از سه نوع فلز،طلا و نقره و مس تهیه میشود.به صورتی است که در کوره مخصوص در کارگاه این فلز را ذوب میکنند.

سپس آن فلز را که بر اثر حرارت بسیار در کوره ذوب شده را درون قالب های مخصوص تهیه مفتول های نازک مخصوص کار ملیله سازی میریزند،که در این صورت مایع خنک شده و تغییر شکل میدهد و آماده برای تهیه مصنوعات ملیله ظریف میشود .

خرید ارزان ملیله ظریف صادراتی

طرز تولید انواع ملیله ظریف

طرز تولید انواع ملیله ظریف هنر ملیله سازی یکی از برجسته ترین و باارزش ترین هنرها و مصنوعات دستی است که در کوره همان فلز مخصوص را ذوب میکنند و با تغییر شکل انواع و اقسام ظروف و وسایل تزیینی مانند گیره سر و سنجاق سینه و غیره تهیه میکنند.

روش تولید انواع ملیله به صورت ذوب سه نوع فلز با ارزش و گران قیمت مانند نقره و مس و طلا تهیه می کنند.

وقتی فلز نقره را در کوره مخصوص تولید ملیله ظریف ذوب می کنند و آنها را در قالبهای مخصوص میریزند و سپس آن را با حرارت ملایم و به صورت سیم های مفتولی از جنس نقره و یا انواع دیگر فلز با ارزش را تغییر شکل می دهند و آن ها را به شکل ها و وسایل مورد نیاز مشتریان که شامل زنجیر و گوشواره و سنجاق گل سینه و و دیگر وسایل تزیینی همانند پایه های استکان و برای تزیین سینی به کار میرود.

طرز تهیه انواع ملیله به صورتی است که به طور مثال فلز نقره را در کوره و با حرارت بسیار زیاد ذوب می کنند و آن را به صورت رشته های و نوارهای مفتولی به ابعاد یک سانت و یا کمتر تهیه می کنند.

بازار فروش ملیله ظریف ارزان

بازار فروش ملیله ظریف ارزان فروش ملیله در بازارهای داخلی و خارجی در سراسر کشور صورت می گیرد و مصنوعات ملیله ظریف به تمامی نقاط کشور و بازارهای خارجی صادر می شود و ظروفی که با ملیله ظریف تهیه می شوند دارای استقامت زیاد هستند ولی باید آنها را با آب سرد و مایع ظرفشویی شست و شو داد زیرا این نوع مصنوعات در تماس با مواد اسیدی به سرعت تغییر رنگ می‌دهند.

ظروفی که با ملیله ساخته می شوند دارای استقامت هستند اما باید از وارد کردن فشار زیاد بر روی این ظروف جلوگیری کرد.

و از سه نوع فلز مس و نقره و طلا میتوان برای تهیه ملیله ظریف استفاده کرد.

برای ساخت ملیله رشته ها و تارهای ظریف نقره را کنار هم قرار داده و مصنوعات متفاوت مانند ظروف و سنجاق سینه و گیره سر و غیره کاربرد دارد.

و ملیله ظریف رامی توان به صورت مستقیم و یا اینترنتی به فروش رساند که فروش اینترنتی چون بدون واسطه صورت می گیرد موجب می شود که مشتری آنها را به قیمت مناسب خریداری کند.

بازار فروش ملیله ظریف ارزان در سراسر کشور وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *