یکی از هنر های دستی و بسیار قدیمی در استان زنجان هنر ملیله می باشد. نرخ روز ملیله زنجان به قیمت نقره و و مواد اولیه بستگی دارد. این محصول بسیار با کیفیت است و بیشتر برای صادرات مورد توجه قرار می‌گیرد. در این حوزه ارزآوری بسیار زیادی دارد. ملیله زنجان را به صورت صادراتی به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس و به خصوص کشورهای اروپایی صادر می‌کنند .این محصول جزو محصولات لوکس به شمار می‌رود.

نرخ روز ملیله زنجان صادراتی

کیفیت برتر تنوع ملیله زنجان

کیفیت برتر تنوع ملیله زنجان

انواع ملیله به صورت های متفاوتی تولید می شود. این محصول به صورت های گوناگون همانند سرویس های چای خوری و شربت خوری، قاب عکس های زیبا و گلدان های تزیینی و غیره تهیه می شود. کیفیت ملیله زنجان به دلیل نوع ظرافت و کاری که هنرمندان زنجانی انجام می دهند ،بسیار بالا می باشد.

اشکال استفاده شده در ساخت ملیله و تقارن و هماهنگی طرح هایی که بر روی ملیله اجرا می‌شود، باعث افزایش کیفیت محصولات ملیله زنجانی می باشد. در حقیقت هنر ملیله جزو هنرهای باستانی و سنتی شهر زنجان می باشد .در تهیه انواع ملیله از سیم مفتول های نقره ای باریک استفاده می شود.

نقش های استفاده شده در ملیله ها بیشتر الهام گرفته از طبیعت است. این گونه نقش و نگار ها بسیار زیبا هستند. بیشترین آن ها همانند برگ، ترمه و اشک می باشد.این محصول به صورت کاملا سلیقه ای و لوکس تولید می شود. به دلیل داشتن قیمت نسبتا بالا بیشتر افراد مرفه جامعه می توانند از آن استفاده کنند. این محصول به عنوان یک دکوری زیبا مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

خرید انواع ملیله زنجان

خرید انواع ملیله زنجان

فروش ملیله توسط هنرمندان زنجانی انجام می شود. این هنرمندان بیشتر در کارگاه های تولیدی مشغول به کار هستند. اگر این محصول را به صورت عمده و انبوه از درب کارگاه‌ها تهیه کنید، مسلما دارای قیمتی کمتر خواهد شد.

البته در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت های تولیدی اقدام به طراحی سایت های معتبر اینترنتی نموده است تا از این طریق بتوانند محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.خرید بدون واسطه از فروشگاه های اینترنتی علاوه بر اینکه در هزینه های شما صرفه جویی می کند. در وقت شما نیز به شدت صرفه جویی خواهد کرد.

بنابراین می توانید آن ها را با قیمت مناسب و استثنایی تهیه کنید. انواع ملیله با کیفیت های گوناگون و با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود. شرکت های متفاوتی به تهیه و توزیع این محصول می پردازند و آن را برای صادرات به سایر کشورها آماده می نمایند.محصولات صادراتی در بسته های بسیار شکیل و زیبا ارائه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *